Дана 21. 11. у одељењу 6/2 одржан је крајње занимљив час Историје наставника Радована Радовановића.
Наиме, деца су на претходном часу добила домаћи задатак да, подељени у групе, представе по један крсташки ред основан у средњем веку током периода Крсташких ратова (1096. – 1270.).
Тим „Тевтонских витезова“ састављен од ученика (на слици слева на десно) Вељко Прокић, као капитен, Јован Марковић, Новак Стевановића, Дамјан Никодијевић и Милан Радисављевић, мало је рећи – пријатно је изненадио свог наставника, своје другаре и све оне који су видели опрему са којом су решили да на креативан начин одраде свој задатак.
Уз барјак реда Тевтонских витезова иза себе, постављени око Новака који је на себи носио фантастично урађен пуни шлем (Full Helm – eng), огрнут белим плаштом са грбом витешког реда и држећи реплику мача и штита (картонских) : испричали су својим другарима причу овог витешког реда и покупили громки аплауз.
Утиске са самог часа преноси нам и наставник Радовановић :
„Оно што је мене, као њиховог наставника, посебно одушевило је што је све то била чисто њихова креација и идеја. Одлично смишљена, али што је још фасцинантније предмети до детаља урађени тачно и прецизно, на чему би могли да им позавиде и професионални израђивачи копија. Па чак и боја крви на барјаку, јер је многе битке видео … Феноменално.“
Не крије своје одушевљење наставник Радовановић, па наставља :
„У времену интернета и гугла и лакој доступности информација, бављење историјом не представља и не треба да представља просто и понављачко набрајање и памћење чињеница које су један – два клика мишем далеко од нас у 21. веку, већ управо ово што су ова деца показала : истраживање, практична примена, машта, размишљање, закључивање. Јако креативно са њихове стране и што је најбитније – нико није повређен у процесу, одговорно су се понели са реквизитима.“ – нашалио се на крају њихов наставник.
Деца наше школе показала су заиста да поседују таленат и креативност и спремност да предузму иницијативу, ако то желе. Надамо се да ће овакво креативних часова бити још.